PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

fredag 13. april 2012

Litt av hvert!

Nå er det lenge siden jeg har fått skrevet litt her. 
Dagene går og Eldar er en smule pøbel om dagen. Lurer på om han er i puberteten gitt ;)

 Holder på å vaske huset hjemme, og Eldar elsker å hoppe etter kluten og vaskekosten, så da han plutselig forsvant og det ble stille en stund tenkte jeg "hmmm...". Gikk inn i stua for å sjekke hvor han hadde tatt veien...og riktig ja, der lå han og koza seg med en dorull, strålende fornøyd!!
Han hadde stjelt den rett foran nesa mi uten at jeg så det...kunne jo ikke noe annet enn å le heller da, der han ligge og titter på meg med STORE øyne!

Etterpå fikk jeg se at et håndkle og en joggesko plutselig hadde funnet veien ut på plenen vår...pøbel gutt altså!

 Her leker vi titten på hjørnet!
Wow! Hva er dette, den så spennende ut!! tjohooo
 ÆÆæææ...litt skummel kanskje, tror jeg må snuse litt på den først jeg...
 Åååhhh der var mamma jooo....HÆLLÆ!

 Sitter og vokter mens mor ordner i hagen.

Hællæ! Jeg har begynt å løpe opp og ned trappa jeg... SÅ er det sånne fine sprinkler her jeg kan tyvtitte litt igjennom...Noen som ser meg tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar