PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

onsdag 12. desember 2012

God Jul

God Jul!

Hei alle sammen :)
Jeg lever latmannslivet i kulda om dagen. Jeg har ikke fått oppdatert noe her inne på en laaaaaaang stund. Dere skjønner det at, matmor har fått en rar liten skapning, baby kaller de det visst!
Og hun lager sååå mye lyd innimellom. Også blir jeg så sliten, for jeg må jo passe på henne hele tiden :)

I dag har jeg fått nye vaksiner også.

Også har jeg fått prøve et spesialfor fra Royal Canin, for det kan hende jeg ikke tåler den vanlige maten så godt. Men det får vi bare teste ut å se hvordan magen min fungerer med det nye foret :)

Om lørdagen måtte jeg også på "legevakten" å sy 5 sting, da matfar var uheldig med ullkniven og laget en liten rift i huden min. Var bare overfladisk altså, men det måtte lappes sammen a gett!
Det gikk kjempefint, og det gror så fort, men gruer meg litt om det skal begynne å klø da.

Tenker jeg skal oppdatere dere litt med noen få bilder sånn på slutten også jeg :)

Haha, matmor skal ta bilder av oss hele tiden, meg og den skrikerungen ;)
Men jeg må få en pause for å slikke meg litt da :)

Koser på babymagen til matmor. Kjenner babyen sparker ini der <3
Matmor og meg, vi er verdens beste venner <3
 
Vi er verdens beste venner altså, jeg og matmor <3

Her er kompisen min Messi, han er 6 mnd eldre enn meg bare.
Vi er litt slitne etter vi har lekt så fælt vi se ;)
Her er "onkelen" min Brian. Han syns det er så gøy å gi meg mat da...mmmmummmseemmmummse

Her er meg og faren min Alibaba.
Jeg fikk hilse på han da jeg var å stellet meg i sommer <3

Her er vi igjen. Kan du se hvem som er meg?
Vi er ganske like skjønner du!

Voff voff, dett var dett for denne gang <3

See ya later....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar