PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

torsdag 22. mars 2012

Veterinær time og melketenna er vips borte vekk

Grua meg så sykt til den timen i dag. Men det gikk jo så fint. De som jobba der var utrolig hyggelige og rolige og forklarte godt hva som skulle skje. Jeg ble der mens vi venta på at han skulle sovne av sprøyta, og 1,5 time senere ble jeg oppringt og kunne hente han :)

Så da er melketenna borte vekk, og Eldar har både spist og er skikkelig i slaget her hjemme nå :)
Har fått med litt smertestillende han skal få de neste 3 dagene :)

oppe og titter litt på krakken, er det noe spennende her tro?

Ehhhh...mamma, jeg fant litt sand under grusen jeg ;)

Full fart etter tanntrekking vettu...helt bajass ;)

MMmmm...gravd meg grop jeg se...her ligger jeg og speider utover...perfekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar