PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

mandag 19. mars 2012

Trekking av melketenner

Eldar sine to hjørnetenner oppe, sitter rimelig hardt, altså melketennene og det ser ut til at vi må få trekt de.
Har ringt litt rundt å hørt på priser, da jeg fikk pris hos min lokale veterinær på 4500,- til 5000,- Kosta den samme om det vare 2 eller 4 som måtte trekkes...oohh, dyrt tenkte jeg.

Etter ringerunden rundt til de mest kjente veterinærene i området, som jeg vet er seriøse og fllinke, har det variert i pris helt ned i 1500,- for to tenner. Hvordan er det mulig at det skal være så innmari dyrt det ene stedet og over halve prisen det andre stedet, når prosedyren er det samme? Hos den billigste får man tilogmed smertestillende til hunden å ta med hjem i etterkant, ikludert i prisen.

Skal se ann på den ene nede et par dager til, for den er ganske løs, men de andre får vi trekke ut tror jeg. Så det ikke blir noe problemer for Eldar i etterkant stakkar.

Blir å rådføre oss litt med gutta hos noxeema først også. De vet alltid å komme med gode råd. Utrolig glad for at vi valgte å kjøpe hunden vår der. :)

Ellers er Eldar i toppform og frisk som en fisk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar