PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

mandag 12. mars 2012

Lenge siden sist

Nå  er det lenge siden jeg har skrevet noe innlegg her.
Dagene går unna merker vi.
Det siste er at Eldar har vært på 5 måneders kontroll hos veterineren :)
Han veide nå 7,7 kg og er en flott gutt.
Kan hende vi må trekke ut hjørnetennene, da de ser ut til ikke å ville dette ut av seg selv.
Vi skal på ny tannkontroll om en ukes tid ca.

Men Eldar er i farta om dagen, ELSKER å være ute og har blitt bestekompis med nabohundene :)
Fint at de går så utrolig bra sammen, selv om de er 3 ganger så store...hihihi

Nå er det 2 ganger igjen på valpekurs, og vi føler at vi har fått med oss veldig mye. Burde kanskje vært flinkere til å trene hjemme, men det glipper litt innimellom. Men vi trener ubevisst på innkalling hver eneste dag da :)
Eller blir det korte økter med å gå pent i bånd og sånn :)
Det begynner å hjelpe på :)

1 kommentar:

  1. Hei Eldar og så hyggelig at du var innom bloggen min - det var skikkelig gøy. Og så kjenner vi (matmor og meg) både Elita og Alibaba (mammaen og pappaen din) veldig godt. Vi var faktisk å hilste på deg før jul når jeg var der for å få meg en liten juleklipp. Vi pleier å bo der ute også av og til, og passe på gjengen når Arne og Oskar ikke kan ta med alle på tur - ja vi passet på Elita når hun var gravid med deg også - så verden er ikke liten gitt .... kommer til å følge med litt her fremover altså, vi som er kjente og sånn

    SvarSlett