PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

onsdag 23. november 2011

Ut på tur!

På tur på morrakvisten :D






Nå har vi akkuratt vært ute å gått tur,
jeg og Eldar gutten :D

Nå har vi begynt sånn smått og bevege oss rundt i næmiljøet for å bli litt kjent. På veien møtte vi tre biler og en moped i dag, det var Eldar ikke helt fornøyd med. Men han gikk inntil meg og sto stille mens de kjørte forbi, da fikk han masse skryt etterpå og koz. Heldigvis er det 30 sone i gatene her og folk kjører pent forbi.



Her var det mange spennende lukter mamma :D
Vi fant en spennende grøftekant borte ved bondegården her, og der snusa han og hoppe rundt i gresset. Snakk om en som var bløt og møkkete når han var ferdig...hahaha!

Se på meg a, jeg har bada i vått gress jeg...hihihihi
 Det blir nok en liten tørk når vi kommer hjem ja ;) hihihi

Eldar er en artig fyr!
Han elsker forresten barn, han blir så skuffa hvis de ikke hilser på han!
Og blir kjempeglad hvis de gjør det.

Gleder meg til å se utviklen hans fremover. 

Skal prøve oss på sportrening etterhvert når han blir større.

 Hjemme går han uten bånd i hagen. Vi har ikke gjerde rundt hele tomta enda, men vi har privat vei forbi huset og det er blindevei. Jordet er rett ved siden av og han følger med på oss hele tiden og kommer når vi roper. Da får han selfølgelig masse ros og skryt!

I kveld skal vi i bursdag, det blir spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar