PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

fredag 25. november 2011

Den store dagen - Eldar alene!

Ohhh... i dag har vært den store prøvelsen, spesielt for meg! Eldar har måttet være alene hjemme men jeg har vært en svipptur hos doktorn. Han bjeffa og klynka når jeg gikk, men hadde både leker, vann og en dorull med godbit i buret.

Når jeg kom hjem var han helt i ekstase. Vannet hadde han sprutet utover hele og tydeligvis lekt med. Godt at det er en skål som sitter fast i buret og han ikke klarer å løsne selv! Men, vann var det overalt alikevel...lille rakkeren vår.

Det var nok verre for meg enn for han tenker jeg. Uansett ble det et lykkelig gjensyn for begge to, med masse koz og leking før det bar ut på en liten gåtur.

Ellers har jeg fått klippet tre negler til, jeg er så stolt av meg selv. Eldar er jo bare en engel der han står stille og blir klipt..hihi...

Vi har også begynt å trene på sitt, ligg og bli! Han er så utrolig flink og tar ting veldig kjapt.

Herlige Eldar :D
Ha en fin dag alle voffser og eiere der ute :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar