PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

tirsdag 6. desember 2011

Eldar har vokst!!

Nå er det jaggu lenge siden jeg har posta innlegg her, sånn er det i førjulstiden.
Eldar har vokst masse siden sist, og det begynner å nærme seg tid for 12 ukers vaksinasjon.
Vi kozer oss masse med Eldar om dagene, selv om han er en liten ramp!
Første tur i skogen :) her fikk jeg hilse på to store
veldig snille hunder. Jeg ville så gjerne følge etter dem :)



Her om dagen mens jeg dusja hadde han forsynt seg med to tøfler, tre par sko og en raggsokk...nøyer seg liksom ikke med bare en! hahaha..Da måtte jeg le godt altså! Vi har jo fjernet alt som det er farlig med, og han får tilsnakk når vi tar han på fersk gjerning, da er han flink og lar det ligge :)

Siden det har vært storm her de siste dagene så har han ikke villet være mye ute, men en liten tur i nye og ne har vi da fått til alikevell.

Tror han begynne å klø ille i tenna om dagen, så han får litt å tygge på.
Han har fått smake på gulrøtter, brokkoli, blomkål, eple og klementin. Han bare ELSKER klementin, da blir han helt gal :)
Brokkoli er kjempegodt...snacks :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar